Międzykołowe Zawody Spiningowe o „Puchar Wójta Gminy Pomiechówek 2018"


Międzykołowe Zawody Spinningowe 2018 o ” Puchar Wójta Gminy Pomiechówek”
Zarząd Koła PZW Nr 24 w Pomiechówku informuje, że w dniu 22.09.2018r. organizuje Międzykołowe Zawody Spinningowe o ”Puchar Wójta Gminy Pomiechówek” w kategorii seniorów w klasyfikacji drużynowej i indywidualnej. W zawodach wezmą udział 3 - osobowe drużyny wytypowane przez 

Zarządy Kół:
Koło PZW nr 15 Nowy Dwór Mazowiecki, 
Koło PZW nr 22 Zegrze Południowe, 
Koło PZW nr 24 Pomiechówek, 
Koło PZW nr 37 Zegrze CSŁiI i 
Koło PZW nr 49 Kazuń

oraz zawodnicy indywidualni - członkowie koła PZW nr 24

Zawody zostaną rozegrane w jednej 5- godzinnej turze z jednostek pływających „na żywej rybie” zgodnie z Regulaminem zawodów w wędkarstwie spinningowym oraz Regulaminem Amatorskiego Połowu Ryb, na rzece Narwi w sektorze: od stanicy wędkarskiej Koła 24 Pomiechówek w górę rzeki.
Zawody zostaną rozegrane na takich samych zasadach jak w roku 2017.

Uwaga!!! W dniu poprzedzającym zawody organizator wprowadza zakaz wędkowania metodą spinningową dla uczestników zawodów,
nie zastosowanie się do zakazu będzie skutkowało z kreśleniem z listy startowej.

Zbiórka zawodników w dniu zawodów do godz. 7.00 w stanicy wędkarskiej Koła nr 24 w Czarnowie, gdzie odbędzie się odprawa techniczna z zawodnikami, losowanie numerów startowych i obsad jednostek pływających oraz otwarcie zawodów.


Program zawodów:

 
PROGRAM TOWARZYSKICH MIĘDZYKOŁOWYCH ZAWODÓW SPINNINGOWYCH Z ŁODZI W DNIU 22.09.2018 r.

7.00
Przybycie organizatorów, zawodników i sędziów na miejsce zbiórki. Potwierdzenie udziału w zawodach
Organizatorzy, zawodnicy, sędziowie

7.10 – 7.15
Otwarcie zawodów
Przedstawiciel Zarządu Koła, sędziowie, zawodnicy
  
7.15 – 7.40
Odprawa techniczna z zawodnikami. Sprawy organizacyjne i regulaminowe. Losowanie numerów startowych i obsad jednostek pływających
Sędzia Główny, sędziowie, zawodnicy.

7.40 – 7.55
Przemieszczenie zawodników do jednostek pływających i przygotowanie do zawodów.
Sędziowie, zawodnicy
 
7.55 – 8.00
Sprawdzenie gotowości zawodników do rozpoczęcia zawodów
Sędziowie, zawodnicy
 
8.00
PIERWSZY SYGNAŁ - wypłynięcie w wybrany rejon łowienia
Sędzia Główny

8.30
DRUGI SYGNAŁ - rozpoczęcie tury zawodów
Sędzia Główny, sędziowie

13.30
TRZECI SYGNAŁ - zakończenie tury zawodów
Sędzia Główny, sędziowie
 
13.30-14.00
Zdawanie kart startowych
Zawodnicy, sędziowie
 
14.00 -14.15
Przekazanie kart startowych do sekretariatu zawodów.
Sędziowie

14.15 -14.45
Obliczanie wyników zawodów
Sędziowie
 
14.45
Opublikowanie nieoficjalnych wyników zawodów
sędziowie, zawodnicy
  
14.45 -15.00
Czas na złożenie ewentualnych odwołań i protestów
Kierownicy drużyn lub zawodnicy startujący w klasyfikacji indywidualnej
 
15.00
Ogłoszenie przez Sędziego Głównego oficjalnych wyników zawodów, wręczenie wyróżnień i zamknięcie zawodów.
Organizatorzy i uczestnicy imprezy
 
15.20
Spotkanie Integracyjne
Zawodnicy, sędziowie, zaproszeni goście i organizatorzy.